Scandal uriaș la restaurantul lui Brigitte Pastramă, aflată chiar la locul faptei! Doi interlopi s-au răzbunat pe ospătarul care le-ar fi mărit nota de plată, așa că de la amenințări și până la sabie nu a mai fost decât un pas. Speriată, vedeta a pus mâna pe telefon și a chemat Poliția. CANCAN.RO are detaliile și vi le prezintă, în exclusivitate.
Brigitte Pastramă a tras spaima vieții, chiar în restaurantul din Capitală pe care-l administrează. Totul a plecat de la o notă de plată, pe care doi cunoscuți interlopi au refuzat-o pentru că, spuneau ei, s-au înțeles la o sumă, 3.200 de lei, nu 4.120, când le-a venit. Sub privirile lui Brigitte, care stătea la o masă alături de o parte a personalului din restaurant, unul dintre interlopi l-a amenințat verbal pe ospătar. Dar cum acesta nu a dat înapoi cu nota, a trecut la fapte. Astfel, a scos sabia și a agitat-o în aer. Apoi, celălalt interlop l-a lovit pe omul care îi servise. (CITEȘTE ȘI: BRIGITTE S-A „RĂCIT” CU PASTRAMĂ? IMAGINILE CARE ALIMENTEAZĂ ZVONURILE UNEI RUPTURI)
Și nu e totul. Un bărbat, care lucrează în restaurantul lui Brigitte a sărit în ajutorul chelnerului, dar a avut aeeași soartă, fiind amenințat de cei doi interlopi. Până la urmă, nimeni nu a fost rănit, a venit Poliția, după ce soția lui Pastramă a sunat de urgență. Iar persoanele care s-au simțit amenințate au formulat plângere penală.
Iată ce au consemnat organele de ordine după ce au luat declarații de la cei care au început scandalul, dar și de la martori. ”În data de 22 mai 2021, prin apel 112, Secția 2 Poliție a fost sesizată de către administratorul unei societăți comerciale cu privire la faptul că un angajat al localului ar fi fost amenințat, cu un obiect ascuțit, de către un client, nemulțumit de nota de plată. La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 2, care au demarat investigațiile. (NU RATA: BRIGITTE PASTRAMĂ, PRIMA REACȚIE DUPĂ CE MENAJERA I-AR FI FĂCUT AVASURI SOȚULUI SĂU. “EU SUNT PUȚIN GELOASĂ, DAR…”)
Din primele date a rezultat faptul că un client ar fi refuzat sa plătească contravaloarea consumației, iar pe parcursul discuțiilor, un alt bărbat, tot client, l-ar fi lovit pe angajat. În sprijinul acestuia, din partea societății comerciale a intervenit un alt bărbat, dar și acesta ar fi fost amenințat.
În cauză se efectuează, din oficiu, cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de lovire și alte violențe, înșelăciune și amenințare.”
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.